ονειρο ..


Ηταν βραδυ..εβρεχε +ολα ηταν τοσο μοναχικα που ηθελα να κλεισω τα ματια και να χαθω σε καποιο μερος διχως ασχημα πραγματα +γεγονοτα..
Εκλεισα τα ματια γιατι ηθελα να χαθω..Χαθηκα +βρεθηκα ψηλα..
Πεταγα αλλα δεν γνωριζα το μερος ..ενιωθα ομως πως κατι υπηρχε πισω μου..Κατι γλυκο,κατι ασφαλες..Νομιζα πως ονειρευομουν και προσπαθησα να ξυπνησω..
Τοτε αντικρησα ΕΣΕΝΑ
Με πηρες αγκαλια ..με κρατησες σφιχτα και τα ξεχασα ολα..

-Που ειμαστε; τι κανουμε εδω ; σε ρωτησα
-Θελω να σου δειξω ενα μερος.. Κατι που βλεπω και ταξιδευω παντα..
-Που παμε; ημουν περιεργη να μαθω τον προορισμο! Ηξερα μεσα μου ομως πως θα ειναι καπου ωραια.
-Θα δεις!..

Μετα απο λιγο ειμασταν καπου διχως βροχη..Παντου υπηρχε χιονι αλλα ο ουρανος ηταν καταγαλανος και ολα θυμιζαν μαγεια +παραμυθια..

-Εδω βρισκομαι καθε φορα που ειμαι μαζι σου..Σε αγαπω και θα κανω τα παντα αυτο το μερος να το βλεπεις και συ καθε φορα που ειμαστε μαζι..
-Πως ξερεις πως με αγαπας ; Ημουν τοσο ηλι8ια! Μου ειπε τοσο ομορφα λογια και γω κανω την εξυπνη..
-Σε αγαπαω γιατι καθε φορα που βρισκομαστε μαζι, ακομα και οταν δεν κανουμε τιποτα το σημαντικο ..αυτα που κανουμε σημαινουν πολλα για μενα..

Δεν ηξερα τι να απαντησω..Ολα οσα μου ειχε πει ηταν πραγματα πρωτογνωρα..Δεν τα ειχα φανταστει ποτε.

-Και γω σε αγαπαω (του λεω) και ολα οσα περναμε μαζι ειναι για μενα ολος ο κοσμος..Εσυ εισαι ολος μου ο κοσμος..

Ξαφνικα ακουω μια βροντη.Ξυπναω..
Ονειρευομουν αλλα τον ειχα διπλα μου να κοιμαται σα μωρο παιδι..
Ξυπνα..Με κοιταζει και μου λεει:
Σε αγαπω ..Μη φοβασαι.Εγω ειμαι εγω!!

Ενοιωσα να πεταω..Οπως στο ονειρο μαζι του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου