apostasi..

Photobucket



η αποσταση δενει τελικα..
μερικες φορες ομως μου λειπεις ..+νιωθω πως δεν σε ξερω..+ομως σε γνωριζω.
εισαι δικος μου καταβαθος..οχι σαρκικα..αλλα νιωθω πως εχω κατι δικο σου σφιχτΑ και καλα κρυμμενο
μεσα μου..και ξανα ερωτευομαι..+ξανα ΖΩ οπως παλια
με την ελπιδα να σε δω..να σε ακουσω..να σε αγγιξω..να μου πεις ομορφα λογια..
τελικα η αποσταση δενει..2 σωματα..2ψυχες..2ζωες τα κανει ενα..ολα ενα..ολα για σενα..
και μολις ξεκινησα να γραφω ξανα..για σενα ..για μενα..για οσα δημιουργουνται μεσα απο οσα
λεμε +εχουμε..

τι γλυκος που εισαι οταν γελας..
τι καλος που εισαι οταν μου μιλας
και ποσο ομορφος μπορει να γινεις οταν με κοιτας;;

τοσο γαληνη..τοσο ομορφια..τοσο λιακαδα σε ενα μερος τοσο σκοτεινο..
τελικα ειναι ερωτας!!?? τελικαα...ναι..τελικα
ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου