εσυ ..



εξω βρεχει +εγω ειμαι εδω..να ακουω την βροχη +να βλεπω τις σταγονες της να σταζουν στο τζαμι του παραθυρου μου..εχω εσενα ομως παρεα!! εισαι εδω ,μα τοσο μακρυα!
και κατι μερες σαν αυτη.. βροχερες μερες .. με πιανει το ψυχολογικο μου και καθομαι και γραφω,γραφω,γραφω..
συναισθηματα..λογια..λεξεις..εικονες..

ειναι σαν τη ψυχολογια μου ο καιρος..καθε φορα που βρεχει..πεφτω..για να φτασω οσα μου λειπουν.. μα εισαι ακομα εδω..!! δεν φευγεις..
ποσο λατρευω να στεκομαι στο παραθυρο και να βλεπω την βροχη να τρεχει στο παραθυρο..
ξεχνιεμαι απο τις θυμισες σου .. και υστερα ξανα ερχονται να με συντροφευσουν..
βασανιζεις το μυαλο μου..ξανα..και ξανα..
μα ειναι ωραιο βασανο να σε σκεφτομαι..
να εχω την εικονα σου σα κοιτω μακρυα..
σα κλεισω τα ματια..

ετσι ειναι ο ερωτας θαρρω..

σε αφηνει να ζησεις μονο με εναν ορο..να εισαι μονο με αυτον που θες..με αυτον που ποθεις..
αχχ..ερωτας..ομορφος και γλυκος ερωτας..
θελω να δωσω τα παντα..και να μοιραστω αλλα τοσα μαζι σου..
την ζωη σου,την καρδια σου,την ψυχη σου..μυρωδιες +αρωματα
λογια ,ηχουν,γευσεις..τα παντα..
γιαυτο αλλωστε και καθε φορα μετα απο την βροχη,εμφανιζεσαι..σαν ουρανιο τοξο..
σα φως
σα χρωμα
στη δικη μου ζωη, εισαι το ουρανιο τοξο !
και αυτο γιατι ... με μια σου λεξη,
με ενα σου μηνυμα,
τα συννεφα +η μαυριλα..
φευγουν απο τον ουρανο μου!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου