Μη καπνίζεις τόσο..


Ενα ποτήρι ζεστο καφέ,λίγο Gary moore να σιγοτραγουδά και ένα μολύβι να ζωγραφίζει λέξεις στο χαρτί που τόσο πολύ καιρό παλευω μαζι τους!! Πόσο πολυ αισθητή είναι η απουσία σου κάθε νυχτα.!Μερικες φορες μαλιστα αναρωτιεμαι γιατι ειμαι εδω και περιμενω μηπως φανεις..Αφου ξερω πως..δεν θα ερθεις.. Και ομως ειμαι εδω σαν το αδειο παλατι που περιμενει τον βασιλια του να φανει απο μακρυα! Περιμενω να ερθεις να περπατησουμε μαζι στο μαγικο σου το βυθο.. να μαγκαλιασεις..να μου σιγοτραγουδησεις μια λεξη,μια φραση,μια προταση! Ονειρευομαι συνεχως το προσωπο σου..ΑΓΑΠΩ το προσωπο σου.. τα ματια σου αυτα τα καφετια με μια δοση αστραπης καθε φορα που με κοιταζουν..Τα χειλια σου αυτα τα ομορφα που εχουν μια γευση απο καλοκαιρι σε καθε αγγιγμα..
Αγαπω το προσωπο σου,το χαμογελο σου, το γελιο σου ,ΑΓΑΠΩ ΕΣΕΝΑ!
Ποσο μου λειπεις.. εχω να σε δδω τοσα βραδια αλλα περιμενω να σε βρω ξανα κατω απο τον ιδιο ουρανο..ΝΑ σε δω να στριβεις το τσιγαρο σου,να αναβεις φωτια και να ρουφας αργα και βασανιστικα τον καπνο! Και να σου λεω : Μη καπνιζεις τοσο.. Σ'αγαπω..
Κρυωσε ο καφες.. δυο σταλες μεινανε στα χειλια μου ισα ισα να σκεπαζουν τη γευση σου καθως τη λησμονω.. Καθως ονειρευομαι,θυμαμαι και ξεχνω..Δεν με χωραει αλλο αυτο το χαρτι..λεω να παρω αλλο αλλα δεν εχει τελος..το ιδιο θα κανω ωσπου περασουν οι μερες και ερθεις εδω ξανα!
Παω για υπνο . τουλαχιστον ετσι,θα ειμαστε μαζι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου