Τις τελευταίες μέρες ακούω συνέχεια από γνωστούς πώς το ποσοστό των αυτοκτονιών στην 
Ελλάδα έχει αυξηθεί.Σήεμρα στο on-news διάβασα πώς ένας άνδρας έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ για να πεθάνει..Και αναρωτιέμαι ως 18χρονο κορίτσι,πού πήγε όλη αυτή η αλληλεγγύη;; Υποτίθεται πως ζούμε ο ένας για τον άλλον,πως δρούμε συλλογικά για ένα καλύτερο αύριο.Τι να τη κάνω τη Κοινωνιολογία,το Δίκαιο, την οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων όταν αυτό που βλέπω τώρα στα μάτια μου ,αλλά και πολλοί άλλοι είναι μίσος και απογοήτευση ;; Βλέπω τη χώρα μου να χάνεται -μεταφορικά +μή- από το χάρτη και γω δε μπορώ να κάνω τίιποτα για αυτό..Και όσο και αν προσπαθούμε να κάνουμε κάτι,η απάντηση που ακούγεται από 2-3 ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ είναι πως ειμαστε αλήτες! Ε όχι..Εγω δε θα αφήσω τη χωρα μου να καταστραφει.Κανεις δε θα μου παρει το πολιτισμο,τον ηλιο (αυτον τον υπεροχο ηλιο που η Γερμανια για να δει πρεπει να κανει ταμα) ,το δικαιωμα να λεγομαι Ελληνιδα και να ειμαι ΠΕΡΗΦΑΝΗ για αυτο! περήφανη για την Ιστορία μου +τη γλώσσα μου! Ειμαστε Ελληνες και οχι Γρεκίλοι !! Εχουμε στο αίμα μας την επανάσταση,την αγωνιστικη διάθεση! 
Σας παρακαλώ ΕΛΛΗΝΕΣ, Ξυπνήστε + σώστε την Ελλάδα! Μόνο εμείς πλέον μπορούμε  να το κάνουμε.Κανείς άλλος.Μην αρκείστε σε λόγια Σωτήρων.Ο Χριστός ήρθε μια φορά στη γή..Τώρα το μέλλον μας κρίνεται από μας. Από κανέναν άλλον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου