Ενας μηνας

πέρασε από τότε που σε γνώρισα και μου έχεις αλλάξει τη ζωή.Στην ουσία είσαι ένας άγνωστος..ένας κατά τύχη γνωστός ..ένας άνθρωπος που με άγγιξε από την πρώτη στιγμή και που μου προσφέρει κάτι που μου έχει λείψει πραγματικά από τις ανθρώπινες σχέσεις..Μια ηρεμία,μιά κατανόηση,μια γαλήνη+μια γλυκιά κουβέντα.Το θέμα όμως είναι ότι ΣΑΓΑΠΑΩ.
Πλέον κοιμάμαι και ξυπνάω με τη φωνή σου.Με μιά γλυκια κουβέντα .Με ένα όμορφο συναίσθημα,Είμαι σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου και εσύ μου στέκεσαι.Δε μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου.. Σαγαπάω..Το καταλαβαίνεις; Σαγαπαω..Δε θελω να σε χασω..Δε θελω τιποτα αλλο..Τιποτα .Μονο εσενα!

Μονο σε σενα θα ανηκω παντα εγω ..


Σε ευχαριστώ που υπάρχεις.

ΥΣ. Δε με νοιάζει αν είσαι ομορφος,αν εχεις λεφτα,αν εισαι ψαγμενος ή ευφυης . Θελω μονο να με κανεις να γελαω! 
ΥΣ2. Αν μου ζητουσες να τα παρατησω ολα και να ερθω να μεινουμε μαζι θα το εκανα.και ας μην εχω ιδεα πως διαολο θα τα καταφερναμε! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου