8-1-2011

εχω καιρο να γραψω οποτε δεν ξερω αν πρεπει να βαλω τιτλο σε αυτην την αναρτηση!
δεν ξερω.. στο μυαλο μου υπαρχουν σκορπιες σκεψεις.. αλλα παντου+παντα βρισκεσαι εσυ!
αυτο με πειραζει απο τη μια.. να προσπαθω να συγκεντρωθω καπου..και να μη μπορω.
απο την αλλη.. ειναι ομορφο να σαγαπουν και να σου το λενε.
11 μηνες εχουν περασει απο το πρωτο φιλι.. απο το πρωτο αγγιγμα των χειλιων..των χεριων μας.
θυμαμαι πως γνωριστηκαμε ..ποσες φορες πριν γινουμε ζευγαρι ελεγα αποκλειεται να με δει..να μου μιλησει.να.να.να
και ΝΑ που ολα εγιναν αληθεια.και τωρα..υστερα απο σχεδον ενα χρονο ειμαι εδω και γραφω.!


ειναι 01:14 και εγω..αντι να ροχαλιζω(οπως ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι δηλαδη) καθομαι και γραφω για σενα..και μπλα μπλα...
Σημερα μετα απο πολυ καιρο καταλαβα ποσο μαγαπας..και ειμαι πολυ ευτυχισμενη για αυτο! Δεν ξερω..θελω να δακρυσω απο τη χαρα..αν ησουν εδω ισως και να μου εδινες μια ψευτοσφαλιαριτσα !! Δε σαρεσει να κλαιω για "χαζομαρες" .. Τι να πεις..
Με φροντιζεις,με προσεχεις σα δεν ξερω και γω τι.. ουτε ο πατερας μου δεν κανει ετσι..χμμ..
ναι ..! ουτε καν εκεινος.! ποσο μαρεσει οταν με φροντιζεις.νιωθω μοναδικη..νιωθω..νιωθω σαν ενας καινουριος πλανητης που μολις ανακαλυφθηκε απο τους αστρολογους !!
Ισως το θεωρησεις λιγο καπως. αλλα καθε φορα μαζι σου νιωθω σαν να εχεις αλλη αποχρωση..καθε στιγμη μαζι σου.. ειναι διαφορετικη..το αγγιγμα σου ,η φωνη σου, το φιλι σου, η ανασα σου..τα χνωτα σου..ειναι ολα ιδια ομως.και ολα τοσο διαφορετικα.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ??
Μετραω τις μερες μεχρι να απολυθεις..να παμε μαζι διακοπες..μακρυα απο ολους και ολα.διχως κινητα..Δε παει να εχει σημα καμπανα παντου.. (σιγα μην εχει..εδω στο υπογειο ειμαι και δεν εχω σημα οταν εχεις σκοπια και με καλεις..αλλα λεμε τωρα-πολυλογω και δεν μαρεσει.!!-) τα κινητα θα τα πεταξουμε!! εγω ,εσυ και το βανακι μας θα ειμαστεε!! αντε και καμια τσουχτρα ..!! λιγοι μηνες μεινανε τωρα πια.. μετραω αντιστροφα.. ουτε φανταρος να ημουν..αλλα δεν πειραζει!! τα μαθαινω και γω μαζι σου!!! :)
βλεπεις για μενα εισαι ολα οσα θελω και ηθελα..και οσα θελω να εχω! καθε φορα κραταω απο μια λεξη..απο μια στιγμη ..πολλες εικονες ειναι στο μυαλο μου..ευχομαι να μπουν σε μια θεση ..μεχρι αυριο που θα σε ξαναδω.θελω τα παντα να ειναι απλα ΜΑΓΙΚΑ

καληνυχτα μικρο μου αγγελουδι!
Σαγαπαω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου