απουσια


Εχουν περασει μονο 3 μερες απο την ωρα που εφυγες.. Δεν το ηθελες.. Ουτε εγω ηθελα να φυγεις.. Επρεπε ομως, επρεπε να πας..να φυγεις μακρυα..9 μηνες.. τι ειναι 9 μηνες σωστα?? Κι ομως μου λειπει κα8ε λεπτο με την υπαρξη σου διπλα μου.
κα8ε στιγμη με τα ματια σου απεναντι μου να με κοιτουν επιμονα ..αυτα τα ματια που καθε φορα που με κοιταζουν..βαζω τα γελια εξαιτιας του υφους που χρησιμοποιεις..
Με δελεαζεις καθε φορα που δεν αντεχω μια ασχημη κατασταση.. +γω υποκυπτω σε καθε σου ματια..Γιατι αραγε να εχεις τοσο ομορφα και περιπετειωδη ματια; Πως μπορεις να με ταξιδευεις με καθε σου βλεμμα; Αλλα πανω απολα να με πας σε μερη που δεν εχω γνωρισει ποτε.. Ασχημα μερη εχω δει.. +αυτα ειναι ακριβως αυτο που θελω..Να ΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ! Μια μικρη γωνια πανω σε εναν απεραντο πλανητη.. Εκει που κανεις δεν θα φθειρει τον πλανητη..Εκει που το πρασινο θα ειναι η αγκαλια που 8α σε παρει οταν κλεισεις τ ματια +η θαλασσα θα σε "χτυπα" σαν τα τριανταφυλλα που σου προσφερουν ομορφο αρωμα κα8ε φορα που τα αγγιζεις +τα πλησιαζεις..
πως μπορω να ζησω ομως τοσο μακρυα;; Μονο με την υπαρξη σου μπορω..Μου λειπει το σωμα σου..Το γελιο σου..Η αναπνοη σου πανω στο θωρακα μου καθε φορα που με εχεις στην αγκαλια σου..Μου λειεπει το χαμογελο σου καθε φορα που σου λεω Σ'αγαπαω! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ? ΓΙΑΤΙ? Η απουσια σου γινεται ολο και πιο εμφανης καθε λεπτο,καθε ωρα +στιγμη που περνα..Δεν μπορω να το αντιμετωπισω διαφορετικα ομως..Στειλε κατι.. ενα ο,ενα α..ενα ι.. ενα "κατι"..κατι που να παρει.. ενα μηνυμα που να λεει πωςς σου λειπω +γω. ενα Σαγαπω .. Μου λειπει τοσο πολυ το ακουσμα του απο τα χειλη σου..ΠΑΝΤΑ.ΠΑΝΤΟΤΕ +ΠΑΝΤΟΥ κατι δικο σου θα απεχει απο δω.. κατι θα μου λειπει ή κατι θα μου θυμιζει την απουσια σου +το περασμα σου απο το μερος που βρισκομαι..
τι ειναι αυτο που με συνδεει τοσο πολυ μαζι σ?
ΑΓΑΠΗ;
ΕΡΩΤΑΣ;
ΜΟΝΑΞΙΑ;
ΠΑΘΟΣ ή ΠΟΘΟΣ?
Πες μου τι ειναι αυτο που με κανει να μην μπορω να επουλωσω το κενο στην ατμοσφαιρα μου.
Ενας δρομος με οδηγει στο να γραφω..συνεχως..ολη την ωρα.. με ενα μολυβι+ενα χαρτι στο χερι..να γραφω +να γραφω..ΣΥΝΕΧΕΙΑ που να παρει.. Ξαφνικα..οι δυο καλυτεροι μου φιλοι ειναι αυτα τα δυο ΑΨΥΧΑ αντικειμενα που ομως εσυ τους εδωσες την ευκαιρια να νιωσουν.να αισθανθουν οσα νιωθω +μου λειπουν..Οσα θελω ξανα να δω,να ακουσω,να μυρισω..
Να αγγιξω..
θελω να νιωσω την φωνη σου στην ακρη του αυτιου μου.. Τον χτυπο της καρδιας σου στο στερνο μου +το χερι σου ξανα πανω στο σωμα μου..
Να δω ξανα αυτα τα ομορφα καστανα ματια που με εκαναν να ταξιδεψω εκει που κανενα πλοι δεν ειχε +δεν θα εχει ποτε προορισμο..
Να ακουσω οσα δεν μπορεις να μου δειξεις. +να μυρισω οσα δεν μπορεις να πεις..
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ +ομως νιωθω το βηματισμο σου.. Ακουω ξανα τον ψιθυρο της καρδιας σου να φωναζει το ονομα μου ΞΑΝΑ +ΞΑΝΑ μεχρι να αποκοοιμηθω..

Σαγαπω.. Σαγαπω..Σαγαπω..
ποιος ειναι; ποιος μιλα; που πας +που εισαι ; βγες εξω..φανερωσου που να παρει ο διαολοσ..
Μην φυγεις ξανα.. μην φυγεις.. ΠΟΤΕ .ΠΟΤΕ μακους;
Σαγαπω,μακους;; Οσο υπαρχεις εσυ..εγω 8α ειμαι εδω ..να σε περιμενω..ακομα +αν η απουσια σου ειναι τροπος ζωης για μενα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου