τι μπορει να κανει εναν ανθρωπο να γελα?

ενα φιλι; μια υπαρξη; μια αγκαλια ;

τι μπορει να χαρισει αξια σε μια ψυχη οτανΠΟΝΑ;

ακομα και οταν ολα χαθουν, κατι μενει πισω να θυμιζει οσα εγιναν, οσα χαθηκαν και οσα δεν αξιζε

τελικα να γινουν

Μπορω ομως να ζησω χωρις την υπαρξη σου,οταν εσυ εισαι οτι εχω +δεν εχω ;

μπορω να πω πως δεν σ 'αγαπω,οταν το σ 'αγαπω ειναι ισο με ολο το κοσμο ;

ενα φιλι και αν μου δωσεις ,θα πεταξω ψηλα να σε βρω εκει.. στον ουρανο..Σε εναν αλλο κοσμο

μακρυα απολα τα ασχημα..καθε φως, καθε στιγμη, καθε αγγιγμα και μια απολαυση..

που σε νοιωθω , σε ζω, σε ακουω ..

ακουω την φωνη της ψυχης μου να φωναζει ..και η δικια μου το ιδιο κανει..

Σα τα πουλια που φευγουν καθε φορα που η ζεστη πλησιαζει..

καθε φορα που το κρυο ερχεται..Σου φωναζει να φυγεις απο κει..

τα πουλια δεν θελουν το πολυ κρυο,ετσι δεν ειναι;;;;;;

ελα εδω λοιπον..ελα δω +μη φευγεις..μεινε..

μεινε να σε δω,μεινε να σε ακουσω. να σε ακουσω να λες το ονομα μου και υστερα φωναξε ΣΕ ΑΓΑΠΩ + κοιμισου απο τη μυρωδια μ..

καληνυχτα, σ' αγαπω !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου