ερωτας ;;

ο ερωτας και η αγαπη ειναι δυο συνδιαστικα αισθηματα..
στο τελος, +με τα 2 πονας τοσο πολυ που δεν 8ες να ζεις..
τι αξιζει ομως ;; ο κοσμος που ζουμε ειναι γεματος ΨΕΜΑΤΑ & ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ..
Γιατι ο ερωτας με κανει να απομακρυνομαι απο οσους αγαπω;;
Γιατι να θελω να ΦΥΓΩΩ; Γιατι να πληγωνομαι απο αυτους που αγαπω;;
Γιατι να μην ξερετε τι θελετε απο την αρχη;
πως μπορειτε + ζειτε σε αυτον τον κοσμο;; Μπορειτε να μου απαντησετε;;
Σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ =/
Πληγωνομαι.ποναω, κλαιω, υποφερω!
Υποφερω ΜΑΚΟΥΣ?? Δεν 8ελω να χασω οσα τοσο καιρο εψαχνα .
Δεν θελω να πληγωθω ξανα ..ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΡΡ ΓΑΜΩΤΟ ..ΟΧΙ ΠΑΛΙ.+ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ =/
ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΩ..ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ 8ΕΛΩ +ΔΙΝΟΜΑΙ .

κλεινω τα φωτα καιι αναβω κερια στο δωματιο.κλεινω τα ματια και σιγα σιγα ψαχνω να βρω την μορφη σου μες το φως των κεριων που αναβουν..Δεν εισαι πουθενα..Αλλα ουτε ερχεσαι.. δεν 8ες?? γιατι;; ησουν παντα ο αγγελος μου.. το φως μου.. +τωρα παιρνεις τη ζωη μ.. +Φοβαμαι.. φοβαμαι οτι 8α φυγεις +τα ονειρα μου 8α σκοτεινιασουν.. Πιασε με. πιασε με +πες μου οτι δεν εννοεις οσα λες.. οτι θα ειμαστε μαζι +πως ολα ειναι ενα ονειρο.. ενα ασχημο ονειρο που ενιωθα πολυ εντονα..ΞΥΠΝΑ με. ΞΥΠΝΑ με +παρε με αγκαλια.δεν θελω να φοβαμαι. δεν θελω να σε χασω ..μην φευγεις.. μην.. μην..


και τωρα.. τωρα που τελιωνει το καλοκαιρι ,φευγεις και συ?? ερχεται φθινωπορο..και συ φευγεις;γιατι με αφηνεις πισω; Για να μαζεψω οσα αφησες; οσα δημιουργησες+τωρα παρατας; τι 8ες να κανω;;; το φθινωπορο 8α με πληγωνει..και θα το κανει με το που φγεις..τα φυλλα απο τα δενδρα 8α πεσουν.. και θα μεινω να τα συγκεντρωσω.. ολα.. τα παντα.. καθε φυλλο +μια στιγμη..κα8ε σκεψη..καθε ονειρο για το μελλον που ΘΑ ζησουμε μαζι..Μαζι.. πολυ ειρωνικο τελικα αυτο το ΘΑ..ΘΑ..ΘΑ.. ακουγεται σαν πολιτικος λογος ..Μονο που εγω..ξεκινησα κατι.. +συ..μαλλον το αφηνεις στην μεση..εσυ.. αφηνεις ανεξιτηλα τα σημαδια σου.. καθε ακυρωμενη σκεψη ..+μια βαθεια πληγη στο κορμο του δενδρου.. +ολα θα γινουν παρελ8ον;; μη με ρωτας.. τον εαυτο σου ρωτα..ρωτα τον αν εγω..αφησα καποιο σημαδι στο δικο σου κορμο..


καληνυχτα..+να 8υμασαι πως..
εγω..
ΣΑΓΑΠΗΣΑ ΕΔΩ!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου