εφυγες..

τελικα ολα τα ομορφα τελειωνουν μονο που στο δικο μου παραμυθι το τελος δεν μαρεσε..
ειναι κατι σαν να χεις τον πρωταγωνιστη +αυτος πεθαινει αλλαζοντας ετσι ολη τη τροπη των γεγονοτων που θα ακολουθουσαν..ετσι και συ εφυγες..αφησες οτι ομορφο δημιουργησες + τραβηξες προς δρομο ξενο..μοναχικο..
μου φαινεται λιγο εγωιστικο ολο αυτο.. Ισως να φταιω και γω που εδωσα + ανεχτηκα πολλα που εκανα υποχωρησεις σε αλλα τοσα..Και ξαφνικα.. ΟΛΑ καταστρεφονται..
Σκεψεις
Ονειρα
Οσα νιωθω
+
Οσα πιστεψα..
αυτα που δημιουργησες αλλα +αυτα που πιστευα πως θα δημιουργησεις..
ΜΑζι μου.. μαζι μ ;; ονειρααα χαμενα ηταν ολα!

οσο και αν προσπαθω να ξεχαστω ομως, κατι ειναι αυτο που 8ελει να σε θυμιζει ΞΑΝΑ+ΞΑΝΑ. Μπορει να ειναι οι φωτογραφιες που κοιτω κα8ε λεπτο +στιγμη απο τοτε που επαψε να υπαρχει αυτο που χτισαμε.. Μπορει απο την αλλη να ειναι οσα εγω δημιουργησα για να εκφρασω οσα αισθανομουν..Ζωγραφιες ,κειμενα, τα παντα.. Μεχρι και τα ρουχα που εχω στη ντουλαπα μου θυμιζουν εσενα.. καθε ρουχο +μια διαφορετικη αναμνηση, σχολιο,εντυπωση..
Εκατσα και εβγαλα ολα οσα ειχα δικα σου.. καποια αλλα δεν μπορω να τα κρυψω..Δεν μπορω..Δεν μπορω να αποχωριστω το δαχτυλι μας.. ουτε την τσαντα σου..
Αυτη η τσαντα εχει τραβηξει τα παντα ..Μου την ειχες παρει τοτε..που πηγαμε εκδρομη στο ναυπλιο ,8υμασαι;; Εγω ποτε δεν το ξεχασα.. Θυμαμαι..
καθε στιγμη,
κα8ε λεπτο απο οσα εχουμε περασει..
Μεχρι και τι μου ελεγες..
Πως με κοιτουσες..
Πως με φιλαγες..
Πως με αγγιζες..
θυμαμαι πολλα 8α ελεγες αν με ακουγες τωρα..θα ελεγες να μη κλαιω +να σταματησω να πινω γιατι δεν μου κανει καλο..
Ποιος μπορει να πει τι μου κανει καλο ;; Ολα οσα πιστεψα χαθηκαν ..Σα τα τροφιμα που εχουν ημερομηνια ληξης..
21/8/2010 ..
=/ 6 μηνες +19 ημερες..
Γεματοι ομορφες στιγμες +αλλες που ποτε δεν ειχα γνωρισει μεχρι να σε γνωρισω..
χαθηκαν ολα..Σε λιγα λεπτα..

Και τωρα σκεφτομαι τι αξιζει?! Υπαρχειι κατι που να μην σε πληγωνει σε αυτη τη ζωη; ή ολα ειναι εναντιων σου;
Ξυπνα με..Σε παρακαλω,ΞΥΠΝΑ ΜΕ! Δεν μπορεις ομως..εισαι μακρυα..+απομακρυνεσαι ολο +περισσοτερο..
Γιαυτο και γω ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ..ΣΕ ΞΕΧΝΩ.. ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ?!?!


Καπου εκει εξω εισαι και συ.. 8α κοιτας τον ιδιο ουρανο που κοιτω +γω..
+8α ζεις στον ιδιο κοσμο που ζω ..
καληνυχτα οπου και αν βρισκεσαι λοιπον .. +να προσεχεις τον εαυτο σου..
ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ.. +ΑΥΤΟΝ ..ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου