μιση..λιγη..αδεια..

νοιωθω ηδη μιση..
νοιωθω ηδη αδεια..λιγη..
δεν μπορω να ξεχαστω..να ξεχασω..
κλεινω τα ματια και βλεπω τη μορφη που αγαπησα..
προσπαθω να κρυφτω να μην την βλεπω +σε ακουω..
βαζω τις παλαμες στα αυτια μου ..+ομως σε νοιωθω. =/
χτες βραδυ εκλεισα τα ματια και νομιζα οτι αγγιζες το χερι μ =/
τοσο ομορφη αισθηση +τοσο ψευτικη =/ σαν τα φο μπιζου..

εκανα μια τερααστια βουτια στο κενο ? η μηπως σε μια απλη λακουβα;;
μακαρι να ειναι λακουβα..να βγωωω +να δω ξανα ουρανο..θαλασσα..
μου αρεσει η θαλασσα..μαρεσει το φως.. ο αερας.. μου αρεσουν τα παντα..
ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
τωρα απλως κλεινομαι στο σπιτι..ακουω μουσικη..την μουσικη απο το γεματο, απο τραγουδια του υπολογιστη σου , στικακι.. hinter, scorpions, metallica.. ο,τι θυμιζει εσενα +ο,τι μπορει να σε φερει εδω ακομα και σαν αναμνηση =/
Δεν θελω να εισαι μια απλη αναμνηση .. δεν θελω απλα να εισαι ενα ονειρο που ξυπνησα +τωρα ζω την αληθεια.. =/ δεν μπορει..δεν γινεται.. =/
ειχες αφη..ειχες οσμη..ειχες γευση..ειχες τοσο ομορφο αγγιγμα +τοσο ομορφη χροια..
μαρεσε να αγγιζω τα μαλλια σου..τα γενια σου..κατι δικο σου..κατι ομορφο απο σενα..
ΕΣΥ,ΕΣΥ,ΕΣΥ που με εκανες να νιωσω δυναμη..να νιωσω αυτοπεποιηθηση.. να νοιωσω ΑΞΙΑ..Τωρα φευγεις..ΕΦΥΓΕΣ..+μαζι με σενα +οσα μου χαρισες..οσα μου εδωσες , οσα απεκτησα +εχασα ..ετσι..τοσο απλα..ποσο απλα..
θελω να παρω το αμαξι..να βγω +αν μπορω να παω καπου μακρυα..πολυ μακρυα..
καπου χωρις εξοδο..να μεινω εκει +να στοιχιωθω απο τις στιγμες μας.. Δεν 8α με ενοχλουν..Δεν 8α μου λειπουν..ή μαλλον 8α μου λειπουν =/ πολυ.. μου λειπεις.. Μου λειψες..8α μου λειπεις +9α μου λειψεις.. =/
Να σαι εσυ καλα ομως.. Εσυ που μου δωσες τοσα πολλα..8λω να σε ακουω..+αν δεν θες..να μου λενε οι αλλοι τι κανεις.. να ακουω πως εισαι καλα..πως ζεις ομορφα+ευτυχισμενα ακομα και αν εγω δεν ειμαι εκει..ακομα και αν ολα ειναι για μενα ασχημα μακρια σου.. εγω θα συνεχισω να περιμενω..θα συνεχισω να ακουω τη μουσικη σου..να νοιωθω το αγγιγμα σου πανω μου..να ακουω την φωνη σου..να σε ακουω να τραγουδας ..8α εξακολουθισω να βλεπω το προσωπο σου σαν κλεινω τα ματια..ή σαν γερνω τη μορφη μου αλλου..8α μεινω εδω..για σενα..χωρις εσενα..

καληνυχτα απο εναν μικρο ανθρωπο ..
που ενιωσε μεγαλος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου