τα πάντα

η ζωη μου περιγραφεται με μουσικη..
καθε στιγμη ξεχωριστη σαν τραγουδι απο διαφορετικο ειδος..
κα8ε λεξη και καινουριος στιχος που γραφεται σε αυτο το τετραδιο που λεγεται καθημερινοτητα..
καθε βημα +καινουρια νοτα σε αυτο το πενταγραμμο που λεγεται χρονος..
τα συναισθηματα μου εκφραζονται με τραγουδια διχως στιχους , μα νοημα..
οι φιλοι μου μου δειχνουν πως καθε μερα ειναι και ενα καινουριο κομματι το οποιο αξιζει να ακουσεις..
η οικογενεια μου πως το να πιστευεις σε κατι πολυ ..+ετσι να εχεις στιχους παντα..
ειναι ενα κομματι απο πιανο το οποιο σε ταξιδευει συνεχως και σε παει εκει που ειναι πραγματικα τελεια..
εσυ το οτι κα8ε φορα που παιρνεις μεγαλα ρισκα ειναι σαν 1 συναυλια και προσπαθεις να εντυπωσιασεις+να κερδισεις το κοινο σ..
δινεις το καλυτερο σου εαυτο ενω θα μπορουσες να κατσεις εκει +να μην κανεις τπτ.. να μην προσπαθεις για το καλυτερο..απλα να δεχτεις τα πραγματα οπως εχουν χωρις αδιστασεις.

ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ..
ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ..
ΑΓΑΠΩ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΣΕΝΑ..
ΜΙΑ ΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΔΙ ΣΟΥ, ΕΝΑΣ ΣΤΙΧΟΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΟΥ,
ΕΝΑ ΦΑΛΤΣΟ ΚΤΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙς ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙς ΧΩΡΙς ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΕ ΕΠΗΡΕΆΣΕΙ ΠΟΛΥ..
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΑΓΑΠΩ ΑΚΟΜΑ.. ΜΑ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ..
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΝ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ..
ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ +ΕΜΠΝΕΟΜΑΙ.. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.. ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΣΥ.. 8Α ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣ +ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΩ..
ΚΑΙ ΕΔΩ .. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου